Wspólne
Strona 1 z 1
Wspólne
Biała Aura
Opis:
Podstawowa umiejętność każdej osoby, która potrafi w bardziej zaawansowanym stopniu wykorzystywać energię Ki. Wojownik poprzez odpowiednie skupienie energii w swoim ciele potrafi wyzwolić aurę o białym zabarwieniu, choć kolor nie zawsze jest biały, zdarzają się na przykład lekko niebieskie czy też inne. Ten dopalacz, jakim jest aura nie jest czymś wielkim jednak w początkowym rozwoju wojownika niejednokrotnie może przechylić szalę zwycięstwa na jego stronę.
Wymagania:
800J(jednostek)
Siła woli: 30
Podstawowa technika wykorzystująca energię Ki (czytaj. Latanko)
Efekt:
Każdy, kto osiągnie tą aurę otrzymuje JEDNORAZOWO 100pkt do rozdania we wszystkie statystyki nie wliczając w to Siły Woli. Dzięki temu każdy może swobodnie określić wzmocnienie swoich statystyk. Raz rozdanych pkt nie można zmieniać przy kolejnym użyciu aury, takie oszustwa będą karane warnem!
Utrata energii: -50Ki/tura (przy sile woli przekraczającej 60pkt utrata energii zmniejsza się do -40Ki/tura)
Evil Aura
Opis:
Odpowiednik białej aury przeznaczony dla wojowników w sercach, których żyje jedynie zło i chęć zniszczenia wszystkich i wszystkiego. Jest to podstawowa umiejętność każdej osoby, która potrafi w bardziej zaawansowanym stopniu wykorzystywać energię Ki. Wojownik poprzez odpowiednie skupienie energii w swoim ciele potrafi wyzwolić aurę o czarnym zabarwieniu. Ten dopalacz, jakim jest aura nie jest czymś wielkim jednak w początkowym rozwoju wojownika niejednokrotnie może przechylić szalę zwycięstwa na jego stronę
Wymagania:
800J(jednostek)
Siła woli: 30
Podstawowa technika wykorzystująca energię Ki (czytaj. Latanko)
Efekt:
Każdy, kto osiągnie tą aurę otrzymuje JEDNORAZOWO 100pkt do rozdania we wszystkie statystyki nie wliczając w to Siły Woli. Dzięki temu każdy może swobodnie określić wzmocnienie swoich statystyk. Raz rozdanych pkt nie można zmieniać przy kolejnym użyciu aury, takie oszustwa będą karane warnem!
Utrata energii: -50Ki/tura (przy sile woli przekraczającej 60pkt utrata energii zmniejsza się do -40Ki/tura)
Zenkai [wrodzone u Saiyan i Half-Saiyan)
Opis:
Nie jest to żadna przemiana ani aura, jest to dopalacz, który dla (Half-)Saiyan jest czymś naturalnym jakby zaprogramowane w ich genach. Jednakże nie tylko saiyanie mogą się w cudowny sposób wzmocnić, jest to umiejętność zależna od siły woli i chęci życia wojownika. Zenkai polega na tym, iż wojownik, który wymkną się śmierci po wyleczeniu powraca o wiele silniejszy, jednak jedną podstawową rzeczą przy tym dopalaczu jest to by znaleźć się na granicy życia i śmierci.
Wymagania:
Najlepiej urodzić się Saiyanem bądź Half-Saiyanem gdyż u nich jest to po prostu w genach
Dla innych ras
2000J(jednostek)
Siła woli: 100
Efekt:
Przy każdym powrocie z granicy życia i śmierci wojownik powraca o wiele silniejszy, za każdym razem otrzymuje on dodatkowe 150pkt do rozdania we wszystkie statystyki nie wliczając w to Siły Woli gdyż te punkty w tym wypadku są przyznawane przez administrację skala tych punktów waha się od 5pkt do 10pkt. Raz rozdane punkty nie mogą zostać zmienione, oszustwa będą surowo karane!
Uwagi:
O tym czy aktywacja zenkai będzie miała miejsce decyduje admin sprawujący pieczę nad daną rasą. Spis opiekunów ras dostępny w dziale „informacja”.
W BUDOWIE!!!
Opis:
Podstawowa umiejętność każdej osoby, która potrafi w bardziej zaawansowanym stopniu wykorzystywać energię Ki. Wojownik poprzez odpowiednie skupienie energii w swoim ciele potrafi wyzwolić aurę o białym zabarwieniu, choć kolor nie zawsze jest biały, zdarzają się na przykład lekko niebieskie czy też inne. Ten dopalacz, jakim jest aura nie jest czymś wielkim jednak w początkowym rozwoju wojownika niejednokrotnie może przechylić szalę zwycięstwa na jego stronę.
Wymagania:
800J(jednostek)
Siła woli: 30
Podstawowa technika wykorzystująca energię Ki (czytaj. Latanko)
Efekt:
Każdy, kto osiągnie tą aurę otrzymuje JEDNORAZOWO 100pkt do rozdania we wszystkie statystyki nie wliczając w to Siły Woli. Dzięki temu każdy może swobodnie określić wzmocnienie swoich statystyk. Raz rozdanych pkt nie można zmieniać przy kolejnym użyciu aury, takie oszustwa będą karane warnem!
Utrata energii: -50Ki/tura (przy sile woli przekraczającej 60pkt utrata energii zmniejsza się do -40Ki/tura)
Evil Aura
Opis:
Odpowiednik białej aury przeznaczony dla wojowników w sercach, których żyje jedynie zło i chęć zniszczenia wszystkich i wszystkiego. Jest to podstawowa umiejętność każdej osoby, która potrafi w bardziej zaawansowanym stopniu wykorzystywać energię Ki. Wojownik poprzez odpowiednie skupienie energii w swoim ciele potrafi wyzwolić aurę o czarnym zabarwieniu. Ten dopalacz, jakim jest aura nie jest czymś wielkim jednak w początkowym rozwoju wojownika niejednokrotnie może przechylić szalę zwycięstwa na jego stronę
Wymagania:
800J(jednostek)
Siła woli: 30
Podstawowa technika wykorzystująca energię Ki (czytaj. Latanko)
Efekt:
Każdy, kto osiągnie tą aurę otrzymuje JEDNORAZOWO 100pkt do rozdania we wszystkie statystyki nie wliczając w to Siły Woli. Dzięki temu każdy może swobodnie określić wzmocnienie swoich statystyk. Raz rozdanych pkt nie można zmieniać przy kolejnym użyciu aury, takie oszustwa będą karane warnem!
Utrata energii: -50Ki/tura (przy sile woli przekraczającej 60pkt utrata energii zmniejsza się do -40Ki/tura)
Zenkai [wrodzone u Saiyan i Half-Saiyan)
Opis:
Nie jest to żadna przemiana ani aura, jest to dopalacz, który dla (Half-)Saiyan jest czymś naturalnym jakby zaprogramowane w ich genach. Jednakże nie tylko saiyanie mogą się w cudowny sposób wzmocnić, jest to umiejętność zależna od siły woli i chęci życia wojownika. Zenkai polega na tym, iż wojownik, który wymkną się śmierci po wyleczeniu powraca o wiele silniejszy, jednak jedną podstawową rzeczą przy tym dopalaczu jest to by znaleźć się na granicy życia i śmierci.
Wymagania:
Najlepiej urodzić się Saiyanem bądź Half-Saiyanem gdyż u nich jest to po prostu w genach
Dla innych ras
2000J(jednostek)
Siła woli: 100
Efekt:
Przy każdym powrocie z granicy życia i śmierci wojownik powraca o wiele silniejszy, za każdym razem otrzymuje on dodatkowe 150pkt do rozdania we wszystkie statystyki nie wliczając w to Siły Woli gdyż te punkty w tym wypadku są przyznawane przez administrację skala tych punktów waha się od 5pkt do 10pkt. Raz rozdane punkty nie mogą zostać zmienione, oszustwa będą surowo karane!
Uwagi:
O tym czy aktywacja zenkai będzie miała miejsce decyduje admin sprawujący pieczę nad daną rasą. Spis opiekunów ras dostępny w dziale „informacja”.
W BUDOWIE!!!
NPC- Liczba postów : 178
Join date : 07/01/2016
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|