Techniki Wspólne
Strona 1 z 1
Techniki Wspólne
Techniki dostępne dla wszystkich ras, klas, itp. itd.
Ki Blast [TECHNIKA STARTOWA]:
Najbardziej podstawowa technika energetyczna, jak istnieje. Nie ma nic prostszego od skumulowania energii KI w dłoni i użycia jej jako świetlnego pocisku. Dobrze wykorzystana, może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę!
Wystrzelona zostawia po sobie poświatę, która stopniowo zanika. W zetknięciu z celem Ki Blast eksploduje.
KOSZT:
35 KI
OBRAŻENIA:
25DMG
OGRANICZENIE:
Do utraty energii Ki
Bukūjutsu [TECHNIKA STARTOWA]:
Technika polegająca na używaniu swojej energii KI i zastosowaniu jej w sposób umożliwiający poruszanie się w przestworzach. Krótko mówiąc, znajomość tej techniki pozwala wojownikowi latać. Nie ma nic przyjemniejszego niż taniec pośród chmur...
Efekt: ---
Kiai:
Kumulując energię KI np. w dłoni, można ją z siebie wyrzucić. Nie jest to skupianie energii jak w przypadku KI Blastu, a oddawanie jej z impetem. Przeciwnik uderzony taką zagrywką zostanie zdezorientowany i odrzucony na kilka metrów, dając nam chwilę wytchnienia.
Wymagania:
200J
8pkt siły woli
KOSZT:
45Ki
OBRAŻENIA:
½ dmg ataku przeciwnika
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 4 turę walki maksymalnie 5 razy na jedną walkę
Shōgekiha:
Jest to technika bardzo podobna do Kiai, ale w tym przypadku, energia wypychana jest z każdej części ciała. Z użytkownika wyłania się energia w postaci bariery, która momentalnie odpycha wszystkich przeciwników na kilka metrów, zadając im lekkie obrażenia. Dobra do stosowania w czasie, gdy droga wyjścia została zasłonięta.
Wymagania:
600 J
10pkt siły woli
Efekt:
KOSZT:
60Ki
OBRAŻENIA:
Dmg ataku przeciwnika x2
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 5 turę walki maksymalnie 4 razy na jedną walkę
Kikōha:
Można z całą pewnością powiedzieć, że jest to ulepszona wersja KI Blasta. W tym przypadku, nie jest to pocisk, a cała fala, która sieje jeszcze większe zniszczenie. Wojownik w trakcie używania tej techniki może kontrolować jej siłę a także wielkość. Wystrzeliwana z jednej lub obu rąk.
Wymagania:
650 J
15pkt siły woli
Efekt:
KOSZT:
150 KI
OBRAŻENIA:
250 DMG
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 3 turę walki maksymalnie 4 razy na jedną walkę
Energy Blast Volley [Renzoku Enerugī-Dan]:
Technika, która polega na błyskawicznym i ciągłym strzelaniu energią KI. Zaledwie w kilka sekund możliwe jest wystrzelenie sporej serii energetycznych pocisków, które rozproszone, na koniec trafiają do celu i wybuchają, zadając pokaźne obrażenia.
Wymagania:
900 J
25pkt siły woli
Efekt:
KOSZT:
300Ki
OBRAŻENIA:
300DMG
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 4 turę walki maksymalnie 6 razy na jedną walkę
Energy Barrier [Ki no Bariya]:
Jest to technika, która wykorzystuję energię ki i za jej pomocą generuje wokół użytkownika tarczę/barierę energetyczną. Jej zadaniem jest obrona przed nadciągającymi atakami. W zależności od siły użytkownika, bariera może wytrzymać nawet te najpotężniejsze fale.
Wymagania:
600 J
25 pkt siły woli
Efekt:
60 KI/użycie
KI Sword
Technika polegająca na utworzeniu strumienia energii, którego używa się jak miecza. Jest on długości ramienia użytkownika, nie można zmienić jego długości.
Wymagania:
1000J
Siła woli: 15pkt
Energia: 100pkt
KOSZT:
60KI/tura
OBRAŻENIA:
Szybkość + energia = obrażenia
Przy poważniejszych obrażeniach jak np. przebite płuco dodatkowe 20dmg co post
OGRANICZENIE:
Do wyczerpania się energii ki
Kienzan
Bardzo silny a za razem cienki dysk stworzony z energii, posiada niezwykle ostre krawędzie. Jest to śmiercionośna technika, która niesie zagładę tylko wtedy, gdy posiada się element zaskoczenia.
Wymagania:
1000J
Siła woli: 10pkt
Energia: 70pkt
KOSZT:
1/4KI w przypadku jednorazowego użycia zaś 1/3 KI w przypadku użycia i sterowania energetycznym dyskiem.
OBRAŻENIA:
DMG = równowartość zużytej na atak energii Ki. W przypadku ran obrażenia mają swój ciąg dalszy
Rany lekkie: -15hp/post
Rany średnie: -30hp/post
Rany poważne: od -60hp/post do -100hp/post
OGRANICZENIE:
Technika do użycia raz na walkę
Ki no Jyouto
Nie tyle jest to techniką, co przekazaniem swojej własnej energii Ki innemu wojownikowi przez jedną bądź kilka osób, ma to na celu zwiększenie jego siły. Przekazujący zazwyczaj otaczają wojownika i oddają swoją energię lub też mogą tego dokonać na odległość wtedy dostrzegamy odchodzące od nich strumienie energii.
Wymagania:
Siła woli: 80pkt
Znajomość teorii techniki
KOSZT: Ilość energii jaką chcemy przekazać
OGRANICZENIE: Brak ograniczeń
Zenzoken
Dość pospolita technika polegająca w większej części jedynie na prędkości użytkownika. Poruszający się błyskawicznie wojownik tworzy iluzje, które potrafią zmylić przeciwnika. Ta technika jest niestety nieskuteczna w przypadku osób, które potrafią wykryć energię Ki.
Wymagania:
600J
50 pkt szybkości
Siła woli: 17 pkt
KOSZT:
-35ki/tura
OBRAŻENIA:
W zależności od użytego ataku (podstawowy/szybki/potężny itd.)
OGRANICZENIE:
do użycia 3 razy na walkę
Ki Blast [TECHNIKA STARTOWA]:
Najbardziej podstawowa technika energetyczna, jak istnieje. Nie ma nic prostszego od skumulowania energii KI w dłoni i użycia jej jako świetlnego pocisku. Dobrze wykorzystana, może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę!
Wystrzelona zostawia po sobie poświatę, która stopniowo zanika. W zetknięciu z celem Ki Blast eksploduje.
KOSZT:
35 KI
OBRAŻENIA:
25DMG
OGRANICZENIE:
Do utraty energii Ki
Bukūjutsu [TECHNIKA STARTOWA]:
Technika polegająca na używaniu swojej energii KI i zastosowaniu jej w sposób umożliwiający poruszanie się w przestworzach. Krótko mówiąc, znajomość tej techniki pozwala wojownikowi latać. Nie ma nic przyjemniejszego niż taniec pośród chmur...
Efekt: ---
Kiai:
Kumulując energię KI np. w dłoni, można ją z siebie wyrzucić. Nie jest to skupianie energii jak w przypadku KI Blastu, a oddawanie jej z impetem. Przeciwnik uderzony taką zagrywką zostanie zdezorientowany i odrzucony na kilka metrów, dając nam chwilę wytchnienia.
Wymagania:
200J
8pkt siły woli
KOSZT:
45Ki
OBRAŻENIA:
½ dmg ataku przeciwnika
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 4 turę walki maksymalnie 5 razy na jedną walkę
Shōgekiha:
Jest to technika bardzo podobna do Kiai, ale w tym przypadku, energia wypychana jest z każdej części ciała. Z użytkownika wyłania się energia w postaci bariery, która momentalnie odpycha wszystkich przeciwników na kilka metrów, zadając im lekkie obrażenia. Dobra do stosowania w czasie, gdy droga wyjścia została zasłonięta.
Wymagania:
600 J
10pkt siły woli
Efekt:
KOSZT:
60Ki
OBRAŻENIA:
Dmg ataku przeciwnika x2
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 5 turę walki maksymalnie 4 razy na jedną walkę
Kikōha:
Można z całą pewnością powiedzieć, że jest to ulepszona wersja KI Blasta. W tym przypadku, nie jest to pocisk, a cała fala, która sieje jeszcze większe zniszczenie. Wojownik w trakcie używania tej techniki może kontrolować jej siłę a także wielkość. Wystrzeliwana z jednej lub obu rąk.
Wymagania:
650 J
15pkt siły woli
Efekt:
KOSZT:
150 KI
OBRAŻENIA:
250 DMG
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 3 turę walki maksymalnie 4 razy na jedną walkę
Energy Blast Volley [Renzoku Enerugī-Dan]:
Technika, która polega na błyskawicznym i ciągłym strzelaniu energią KI. Zaledwie w kilka sekund możliwe jest wystrzelenie sporej serii energetycznych pocisków, które rozproszone, na koniec trafiają do celu i wybuchają, zadając pokaźne obrażenia.
Wymagania:
900 J
25pkt siły woli
Efekt:
KOSZT:
300Ki
OBRAŻENIA:
300DMG
OGRANICZENIE:
Do wykorzystania co 4 turę walki maksymalnie 6 razy na jedną walkę
Energy Barrier [Ki no Bariya]:
Jest to technika, która wykorzystuję energię ki i za jej pomocą generuje wokół użytkownika tarczę/barierę energetyczną. Jej zadaniem jest obrona przed nadciągającymi atakami. W zależności od siły użytkownika, bariera może wytrzymać nawet te najpotężniejsze fale.
Wymagania:
600 J
25 pkt siły woli
Efekt:
60 KI/użycie
KI Sword
Technika polegająca na utworzeniu strumienia energii, którego używa się jak miecza. Jest on długości ramienia użytkownika, nie można zmienić jego długości.
Wymagania:
1000J
Siła woli: 15pkt
Energia: 100pkt
KOSZT:
60KI/tura
OBRAŻENIA:
Szybkość + energia = obrażenia
Przy poważniejszych obrażeniach jak np. przebite płuco dodatkowe 20dmg co post
OGRANICZENIE:
Do wyczerpania się energii ki
Kienzan
Bardzo silny a za razem cienki dysk stworzony z energii, posiada niezwykle ostre krawędzie. Jest to śmiercionośna technika, która niesie zagładę tylko wtedy, gdy posiada się element zaskoczenia.
Wymagania:
1000J
Siła woli: 10pkt
Energia: 70pkt
KOSZT:
1/4KI w przypadku jednorazowego użycia zaś 1/3 KI w przypadku użycia i sterowania energetycznym dyskiem.
OBRAŻENIA:
DMG = równowartość zużytej na atak energii Ki. W przypadku ran obrażenia mają swój ciąg dalszy
Rany lekkie: -15hp/post
Rany średnie: -30hp/post
Rany poważne: od -60hp/post do -100hp/post
OGRANICZENIE:
Technika do użycia raz na walkę
Ki no Jyouto
Nie tyle jest to techniką, co przekazaniem swojej własnej energii Ki innemu wojownikowi przez jedną bądź kilka osób, ma to na celu zwiększenie jego siły. Przekazujący zazwyczaj otaczają wojownika i oddają swoją energię lub też mogą tego dokonać na odległość wtedy dostrzegamy odchodzące od nich strumienie energii.
Wymagania:
Siła woli: 80pkt
Znajomość teorii techniki
KOSZT: Ilość energii jaką chcemy przekazać
OGRANICZENIE: Brak ograniczeń
Zenzoken
Dość pospolita technika polegająca w większej części jedynie na prędkości użytkownika. Poruszający się błyskawicznie wojownik tworzy iluzje, które potrafią zmylić przeciwnika. Ta technika jest niestety nieskuteczna w przypadku osób, które potrafią wykryć energię Ki.
Wymagania:
600J
50 pkt szybkości
Siła woli: 17 pkt
KOSZT:
-35ki/tura
OBRAŻENIA:
W zależności od użytego ataku (podstawowy/szybki/potężny itd.)
OGRANICZENIE:
do użycia 3 razy na walkę
NPC- Liczba postów : 178
Join date : 07/01/2016
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|